Producenci

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produkty:
5
Kategorie:
5
Nowości:
1
Promocje:
0

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

W przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia produktu bardzo prosimy o kontakt z nami, poprzez e-mail: biuro.efasoil@gmail.com lub telefonicznie: +48 604 48 90 28.

Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

Przed odebraniem przesyłki bardzo prosimy o sprawdzenie czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli opakowanie posiada widoczne zewnętrzne uszkodzenia, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki. Prosimy o kontakt do nas. 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, prosimy o otwarcie paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie z poniższą procedurą reklamacyjną:

- przesłać do nas produkt, który chcecie Państwo zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym to opiszą Państwo szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).-

- w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

- jeżeli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.

- jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie naszej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie przesłany na kartę.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

 

Zwrot produktów.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia, mają Państwo prawo do jego zwrotu, bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów zawarcia umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu produktu:

- prosimy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością,

- prosimy dołączyć pisemne oświadczenie, w którym chcą Państwo zawrzeć chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

- w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

- jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Państwa adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni dokonamy zwrotu pieniędzy. 

- jeżeli Państwa zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), prześlemy na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

 

 

 

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:ec14195cde88bf3af71ed9db84b15611#0}
Sklep internetowy od home.pl